Understanding our customers' demands and expectations, responding appropriately to ensure satisfaction and continuous improvement,
Operating in line with our company's customer-focused principle when providing services to our stakeholders,
Meeting the requirements of our existing quality management systems in all our service and management functions, documenting and continually improving them,
Ensuring compliance with national and international standards and regulations in our service and management activities,
Supporting the continuous development of our employees through training programs that foster high employee satisfaction, loyalty, and motivation,
Establishing, reviewing, and controlling quality targets and programs through corrective and preventive actions.
İnternet Sitesi’nin sağlanması ve bilgi toplumu hizmetlerinin sunulması için zorunlu çerezler kullanmaktayız. Ayrıca, İnternet Sitesi’ni daha işlevsel kullanabilmeniz ve deneyiminizin iyileştirilmesi kapsamında performans ve analitik çerezleri, size yönelik kişiselleştirilmiş ürün ve hizmet tanıtımı kapsamında ise reklam ve pazarlama çerezleri kullanılmak istenmektedir. Zorunlu olmayan çerezler onay vermediğiniz durumlarda kullanılmayacaktır. İnternet Sitesi’nde kullanılan çerezlerin türü ve kullanım amaçları ile bu çerezler bakımından sahip olduğunuz tercih haklarınıza ilişkin detaylı bilgiler için Çerez Aydınlatma Metni ’ni inceleyebilirsiniz.