Müşterilerimizin talep ve beklentilerini anlamak, uygun şekilde karşılayarak memnuniyetlerini sağlamak ve sürekli iyileştirmek,
Paydaşlarımıza hizmet sunumlarımızda, şirketimizce benimsenmiş müşteri odaklılık ilkesi çerçevesinde hareket etmek,
Hizmet ve yönetim fonksiyonlarını gerçekleştirdiğimiz tüm faaliyetlerimizde, mevcut kalite yönetim sistemlerimizin şartlarını yerine getirmek, belgelendirmek, dokümante etmek ve sürekli iyileşmesini sağlamak,
Sunduğumuz hizmet ve yönetim faaliyetlerimizde ulusal ve uluslararası standartlara ve mevzuatlara uyum sağlamak,
Çalışanlarımızın gelişimini sürekli destekleyen eğitim programları ile çalışan memnuniyeti, bağlılığı ve motivasyonunun yüksek tutulmasını sağlamak,
Şirket kalite hedef ve programlarını oluşturarak gözden geçirmek, düzeltici ve önleyici faaliyetlerle kontrol altına almaktır.
İnternet Sitesi’nin sağlanması ve bilgi toplumu hizmetlerinin sunulması için zorunlu çerezler kullanmaktayız. Ayrıca, İnternet Sitesi’ni daha işlevsel kullanabilmeniz ve deneyiminizin iyileştirilmesi kapsamında performans ve analitik çerezleri, size yönelik kişiselleştirilmiş ürün ve hizmet tanıtımı kapsamında ise reklam ve pazarlama çerezleri kullanılmak istenmektedir. Zorunlu olmayan çerezler onay vermediğiniz durumlarda kullanılmayacaktır. İnternet Sitesi’nde kullanılan çerezlerin türü ve kullanım amaçları ile bu çerezler bakımından sahip olduğunuz tercih haklarınıza ilişkin detaylı bilgiler için Çerez Aydınlatma Metni ’ni inceleyebilirsiniz.